vrijdag 3 april 2009

Hush

Thorgalvreselijk, en ik denk dat ik in slaap gevallen ben
Wat een flauwe thriller zeg !
Hij duurt slechts 90 minuten en je voelt de hele tijd dat er scènes weggesneden zijn en verhaallijnen afgebroken worden. Hij heeft me slechts 1 keer "gethrilled" (veel te weinig dus, ik wil minstens 5 à 6 keer per thriller bij de keel gegrepen worden) en ondanks de sterke rol van Jessica Lange was hij totaal ongeloofwaardig.
En het einde ! Werkelijk het zwakste einde van een thriller ooit, denk ik !
Ander en beter, a.u.b.

Helen (Gwyneth Paltrow) heeft de man van haar dromen ontmoet. Jackson Baring (Johnathon Schaech) is knap en liefdevol, hij komt uit een welstellende familie en maakt carrière in Wall Street. Als hij Helen met Kerstmis meeneemt naar Kilronan, het statige landgoed met bijbehorende paardenstoeterij die zijn moeder, Martha (Jessica Lange), sinds de dood van haar man helemaal alleen runt, voelt Helen meteen genegenheid voor deze indrukwekkende vrouw. Uiterlijk is Martha een en al vriendelijkheid tegenover Jacksons uitverkorene, maar in werkelijkheid heeft ze maar één doel: ervoor zorgen dat haar zoon definitief terugkomt en de leiding over Kilronan van haar overneemt. Geleidelijk ontdekt Helen dat achter Martha's bemoederende houding een ziekelijke drang om aan iedereen in haar omgeving haar wil op te dringen schuilgaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten