zondag 24 mei 2009

Forgetting Sarah Marshall

ThorgalLeuke film, (nog) geen herzien beurt waard maar er zitten al redelijk veel leuke pluspuntjes in
Ik had al wat goede kritieken gelezen over deze film en aangezien er geen andere films waren die een breed publiek konden aanspreken, stelde ik aan mijn BeWelcome Monday Movie groep voor om naar Forgetting Sarah Marshall te gaan kijken. De film is het debuut van Nicholas Stoller en zal zeker die mensen aanspreken die hielden van romantische komedies zoals "Something about Mary", "The 40 Year Old Virgin" en "The Heartbreak Kid". Het is een typisch Amerikaanse comedy, wat betekent dat het hoofdpersonage verliefd is op het mooiste meisje ter wereld, gedumpt wordt en dan verliefd wordt op een nog mooier meisje :)

Wat onderbroekenlol, slapstick, grappige accenten, misverstanden en een happy end. Wat meer wil je van zo'n film? Niets meer, inderdaad, en daardoor stelt hij niet teleur. Ik heb alvast een paar keer goed gelachen en vooral Russel Brand als de excentrieke rockzanger Aldous Snow steelt de show.
Het viel me trouwens op dat ik eigenlijk geen enkele acteur kende. Ze spelen blijkbaar allemaal in Amerikaanse TV-shows zoals "That 70's Show", "CSI" en "Veronica Mars".
[video:youtube:3xuMfKxXnDk]
Peter Bretter wordt gedumpt door zijn mooie beroemde vriendin Sarah Marshall. Om haar te vergeten gaat hij op vakantie naar Hawai. Helaas voor hem is zijn ex daar ook met haar nieuwe vriend, en in een duur hotel dat Peter zich amper kan veroorloven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten