vrijdag 29 mei 2009

Aliens v Predator 2

Thorgal1
Sinds ik een abonnement heb voor alle UGC bioscopen, heb ik al heel wat slechte films gezien. Vroeger (toen ik zelf nog het ticketje moest betalen) was ik iets kieskeuriger, maar nu durf ik al eens naar een film gaan waarvan ik op voorhand weet dat het niet mijn ding zal zijn. Dus gisteren naar Aliens vs Predator 2. Nu moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ik niet verwacht had dat hij zo slecht was, aangezien ik vroeger kon genieten van Alien en ook wel een beetje van Predator. Maar het mengseltje dat hier wordt geserveerd is wel écht slecht. Een stupide verhaal, totaal oninteressante personages, en verder gewoon een doorslagje van "Scream" of "Halloween" waar de moordenaar vervangen werd door enkele monsters die in niets lijken op die griezelige Aliens uit de films met Sigourney Weaver.

[video:youtube:ZaqldqBKCZU]
In het vervolg van Alien vs Predator gaat de strijd tussen de mensheid, aliens en predator verder op Aarde. Maar deze keer is er ook sprake van de predalien: een hybride levensvorm die 80% alien en 20% predator is. AVP2 belooft een angstaanjagende, gruwelijke en spannende film te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten