vrijdag 20 maart 2009

Max Payne

Jongens wat een slechte film. Sorry dat ik zo rechtuit ben, maar nadat ik meer dan 100 minuten gefolterd werd, heb ik wel het recht om mijn mening te zeggen. Deze film was een totale verspilling van tijd, geld en goede acteurs. De videogame waarop deze film gebaseerd is, vond ik uitstekend (en veel te kort), maar het is duidelijk dat een goed computerspel geen garantie is voor een goede film.

Het spel is overdreven gewelddadig, spannend, hard en angstaanjagend, maar deze film was niets van dit alles. Ja, er was heel wat geweld, maar zonder enige vorm van humor. En het enige angstaanjagende aan de film was de angst dat ik hem nog eens zou moeten zien.
Sorry, maar deze zou ik aan mij laten voorbijgaan als ik u was.

Max Payne is gebaseerd op het legendarische en succesvolle interactieve videospel, en vertelt het verhaal van een non-conformistische agent die vastbesloten is om de verantwoordelijken van een brutale moord op zijn familie en partner te vinden. Vastberaden op wraak, neemt zijn onderzoek hem op een verschrikkelijke trip naar de duistere onderwereld van New York. Terwijl het mysterie groeit, wordt Max gedwongen om te strijden tegen bovennatuurlijke vijanden, en komt hij te staan tegenover een ondenkbaar verraad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten