Hieronder mijn klacht :
ik ben niet tevreden over de manier waarop u mijn account opnieuw hebt gereactiveerd.
De feiten :Ongeveer 2 jaar geleden was ik een trouwe klant van u, die na een gratis abonnement overgestapt is naar een betalend abonnement. Na enkele maanden heb ik mijn abonnement opgezegd omdat ik niet tevreden was over het aanbod en de leveringstijden.
Enkele dagen geleden stuurde u mij een mail met de vraag om nogmaals DVDpost te proberen, omdat jullie aanbod uitgebreid was. Jullie boden mij aan om DVDpost gedurende 2 maanden te testen met 4 films.
Ik ben daaroop ingegaan, heb mijn account weer geactiveerd en wat merk ik ? Dat jullie de eerste 2 films al hebben opgestuurd zonder mij de tijd te geven mijn lijst aan te passen. Tijdens de afgelopen 2 jaar ben ik vaak naar de videotheek gegaan of heb ik films bekeken via Telenet Prime. De films die u mij gestuurd hebt (In the Valley of Elah en Eldorado) heb ik intussen al enkele maanden geleden gezien, en die wens ik niet te ontvangen.
Het is toch niet normaal dat u mij mijn account laat activeren en mij zelfs niet de tijd geeft om te kijken welke films ik wens te ontvangen???
Geen opmerkingen:
Een reactie posten