dinsdag 12 oktober 2010

DVDPost - een tweede kans

Ik heb een paar jaar geleden DVDPost uitgetest. Na een initiƫle positieve ervaring (ik was redelijk optimistisch over de goede afhandeling van mijn proefabonnement) heb ik mijn abonnement (betalend) verlengd. En toen begonnen de problemen op te dagen : te trage leveringen, klassieke films waren niet op voorraad of alleen maar in het Frans, foute leveringen... en toen besloot ik om toch maar te stoppen. Ik heb toen een objectieve bespreking van mijn ervaringen genoteerd op LevensLangLeren. Een ideale opsomming van voor- en nadelen.

En nu kreeg ik een paar jaar later een brief van DVDPost dat ze me wensen te overtuigen van hun nieuwe aanpak. Zonder het met zoveel woorden te zeggen, bedoelen ze dat ze uit de fouten van het verleden hebben geleerd. Ik ben benieuwd, en heb besloten om hen nog een tweede kans te geven. Ik ga me dus opnieuw inschrijven voor een proefabonnement voor 4 DVDs in 2 maanden. Dat is al een groot voordeel, want het vorige proefabonnement was 6 films op 1 maand, en DVDPost was gewoon niet in staat om zoveel films (3 x 2) op 4 weken te versturen.

Zo, let's keep our fingers crossed...ik ben benieuwd en hou jullie zeker op de hoogte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten