dinsdag 7 februari 2012

Wie is Kristien Gijbels Morato

In het Laatste Nieuws van vandaag voorspelt de Hollywoodredactrice van HLN de oscarwinnaars. Bij Het Laatste Nieuws hebben ze echt geld genoeg om zelfs werk te geven aan een echte "Hollywoodredactrice", maar ik betwijfel echt of de vergoeding die HLN haar geeft, in functie staat van haar voorspellende kwaliteiten. Ik stel dus voor even de proef op de som te zetten.

Kristien Gijbels Morato (KGM) heeft 7 oscarwinnaars voorspeld. Ik (een doodgewone sterveling) zal hetzelfde doen. Voor elke juiste gok, krijgen we een punt. Winnaar is degene die de meeste punten verzamelt. En dan kunnen we ook nakijken of het loon van mevrouw Gijbels-Morato in vergelijking staat met haar werk.

De oscarnominaties

1. Beste Film

KGM zegt dat het The Artist wordt. Ik denk dat het "Hugo" zal worden

2. Beste Regisseur

Michel Hazanavicius volgens KGM, ik hou het bij Martin Scorcese

3. Beste Acteur

Jean Dujardin voor KGM (ze is echt een grote "The Artist" lobbyiste, niet? Ik gok eerder op Gary Oldman.

4. Beste Actrice

Een verrassende keuze van KGM voor Viola Davis. Ik denk eerder aan de gedoodverfde kandidate Meryl Streep

5. Beste mannelijke bijrol

Geen idee waar KGM Christopher Plummer is gaan halen, maar Johan Hill heeft in mijn ogen een veel betere prestatie neergezet

6. Beste vrouwelijke bijrol

Octavia Spencer (opnieuw The Help) voor KGM, maar voor mij is er maar één echte kandidate: Janet McTeer

7. Beste Buitenlandse Film

Dit is de enige waar ik het met mevrouw Gijbels-Morato eens ben: A Separation.

Let the Games begin!

Update: proficiat aan mevrouw Gijbels-Morato: ze heeft zich een uitstekende oscar-kenner getoond, en heeft maar liefst 6 van de 7 prijzen goed geraden. Een dikke proficiat en wij geven ere aan wie ere toekomt.

2 opmerkingen:

  1. dat gaat er over hoor gewone sterveling jij bent gewoon jalours op haar en ik weet haast zeker dat jezelf niet tevrede bent over je loon and get a life zeg!!!!!!
    groetjes uit HAMET

    BeantwoordenVerwijderen