zondag 28 augustus 2011

Slechtste film ooit: Superbabies: Baby Geniuses 2

Verschrikkelijk. Dat is slechts één woord dat deze stapel stinkende luiers zou kunnen beschrijven. Deze film is totaal oninteressant voor volwassenen, maar wat nog erger is: ook kinderen vinden het een afschuwelijk tijdverlies.

Superbabies vermaakt geen enkel kind, en je kan je afvragen welke filmproducent hier ooit zijn handtekening onder durfde zetten. Ongelooflijk dan Jon Voight hierin durf te spelen. Ik kan begrijpen dat Scott Baio zich in deze film van zijn slechtste kant laat zien, maar als ik Voight zie, vraag ik me af bij mezelf: "Waarom?" Hier speelt hij een soort van super-schurk met een slechte Duits accent, die wordt aangevallen door 2-jarigen.

Ik denk dat de personages in South Park een betere synchronisatie hebben dan deze baby's. En de film is niet grappig. Nogmaals, geen enkele van de kinderen zag ik lachen. In plaats daarvan wilden ze allemaal lezen, of tekenen, of een dutje te doen, of de was doen. Alles om aan deze film te ontsnappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten